december.

Startar dagen tidigt, förhoppningsvis för att få något gjort. Måste ta tag i mina sysslor, som att städa, skriva och ändra adress. Vart gör man det? Varför kan det inte ändras av sig själv? Ni märker ju att jag flyttar, kan ni inte kasta in en automatisk adressändring på köpet?

Det är väldigt kallt överallt förtillfället, utomhus som inne. Elementen är varma på sinna ställen, men inte fullt ut. Märkligt. Får börja använda vantar på rutinmässig basis. Det är en mardröm att stiga upp ur en varm säng in i ett kallt rum. Lite av en chock. Inte konstigt att man skjuter på saker, när man fryser som man gör.
Det finns fan förklaringar till allt så länge du vill tro på dom.

Förstår inte hur min nygamla kaffekokare fungerar. Försvinner alltid ett streck med vatten, men kaffet får lite kick i sig i alla fall.
Har någon tagit av min Brämhults eller är jag paranoid?

Gårdagens foderintag: Två ostmackor och lite Cheetos. Hälsokur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0