nyy.

Tiden går och man lägger den på saker man inte egentligen ska göra. Och på saker man hellre vill göra! Så klart. Icke att förglömma. Känner för att dricka 1 liter kaffe och skriva färdigt mitt så kallade arbete. Göra Blide glad litta. Sitta ända in på nattens/morgonens småtimmar och skriva klart. Blir det morgonens stortimmar? Läsa tills mina ögon blir uttorkade och ramlar ut. Tobakskris - får mig att tänka på Timbuktu. Jag vill skriva något meningsfullt snart men det kommer inte bli bättre än sån(t) här. Kanske för att jag gör något jag inte borde göra.

Ibland är det ju dock skönt förvisso att inte skriva något som i grund och botten betyder någonting annat utan faktiskt betyder det som är skrivet. Varken mer eller mindre. Inte bara för mig utan även för andra. Jag vill ju inte att folk ska tro att jag mår dåligt eller har något problem med dig och du och hon och han. Hade jag gjort det hade jag inte skrivit om det här om ni trodde det.

Mmm tillsist har jag fått två nya favoritbloggar! inorge.tumblr.com & isydamerika.tumblr.com. Vet inte risken att bli avstängd från min bloggläsare ifall jag gör reklam för en så kallad konkurrent, även om bloggfunktionen i och för sig är gratis, men både Calle och Mölle (låter som två fiktiva karaktärer när jag berättar om dom såhär) är på resande fot. Nära som fjärra, kul ska det bli oavsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0