pre011.

Täppt i nästan. Täppt i hjärnan.
Blått i grönt. Azur. Och jag tar mig ett bad i det. Inte i medelhavet men nästan.
I en timme försvinner jag in i debatten om privat och offentligt. Badrummet är varje mans tillflyktsort när han vill stänga det onda ute.
Imorgon tågar det nya året in med pompa och ståt och det tidigt. Visst är det vackert med tid?
Läste en annons om tips på "nyårsfriyser", fan det innebär ju att jag har ytterligare en grej att ha ångest över. Det är så mycket som måste fixas, ordnas, donas med. Är det inte disken så är det ens hjärta.
Stryk det där sista.

Dricker kaffe! Läser sportbladet. Lyssnar på Miles Davis. Skriver med Lantis. Vi ska ha grabbdag imorgon. Sen smäller det. Bokstavligt talat!

Och på tal om böcker. Jag borde börja läsa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0