tighten up.

Försöker läsa på om semiotik, hermenutik och retorik, skriva, studera Sverigedemokraterna nu & då.
Sen försöker jag formulera mig på ett sätt som gör min numera rubbade syn på tillit rättvisa. Det där räcker ju egentligen i och för sig, för det är precis det det handlar om! Ska ni ljuga och smyga så får ni göra det snyggt. Man kanske ska anamma stilen. Vara en liten gris jag själv. Synd att mitt samvete väger som en elefant. Djurmetaforer är fantastiska.
Tillsist försöker jag hitta julfriden. Kanske inte så enkelt med ovanstående i beaktning. Men jag jobbar på det, motown hjälper mig. Precis som så kallade närmstas val av handlingar. Måste ju tacka för det, det hjälper mig att korrigera min verklighetsbild. (hehe) Prioriteringar blir plötsligt missprioriteringar och man lär sig något som inte står i din äckliga Mediekultur, Mediesamhällebok Jostein!
Den gnistrande snön.
Röster om natten.
etc.

Snart jul. Då ska man vara snäll mot varandra.
Som om man inte ska vara det annars också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0