almenacka.

Hur lär du dig någonting? Genom att missförstå.
Tydligen är jag cool, men inte snygg, allt enligt Calle.

Jag blir ofta arg. Arg på reklam och arg på vädret. Har funderat på att skaffa en värmedyna till min rygg, för sånna borde ju finnas. Till pensionärer och kvasi-scolios. Det har jag ju inte, inte enligt herr Doktor, men ryggen är sne och min morbror har det samt att det är ärftligt så jag har min tvivel.

Tvivel. Jag hatar tvivel. Jag hatar att tvivla. Jag är så förbannat trött på det.

Kastar i mig ris och grönsaker, räkor och en laxroullade på topp. Rester. Mickrat. En ny dag. Mamma uppskattar inte min musik, jag uppskattar inte frånvaron från skrivandet. Fast hjälper det eller? Ibland kanske. Det går ju i vågor. VÅGOR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0