q.

var mans rätt har blivit var mans begränsning. Jag pratar givetvis om kaffepriset.
Tydligen har det ökat priset på en kaffeförpackning med tio kronor på netto sen juni då han jag pratade med tog semester. (en ökning på 30%! som han själv påpekade). Gillar hur tyst han blev sådär snabbt som man bara kan bli när en person (i det här fallet ytterligare ett biträde) inte ska höra det man pratar om. Hej hej då ha en bra dag, tack detsamma och jag beger mig ut i den fullproppade solen i den kyliga vinden med ett lördagsklart sinne. Ett lördagsKLART sinne. Inte var lördag. Men numera är det ju fetare att vara nykter än full.
Vår vår i var sinne.

Kommentarer
Postat av: DJ ill will

Word

2011-03-26 @ 17:23:10
Postat av: Nicki Minaj

Good to have you back, Kruse. Good to have you back.

2011-03-26 @ 17:24:04
Postat av: Deeqa

från vilket land i afrika kommer du ifrån ? :)

2011-04-03 @ 11:32:58
URL: http://deeqaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0